Reklamacja zakupionego towaru.

( towar jest uszkodzony lub nie pasuje rozmiar)

W takim przypadku należy:

  1.        Opisać w formularzu reklamacyjnym, który jest dołączony do przesyłki powód zwrotu oraz dołączyć otrzymany paragon, fakturę.
  2.        Każdy odesłany produkt musi być:

                 - Czysty.

                 - Odpowiednio zabezpieczony.

                 - Odpowiednio zapakowany.

  1.        W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony  na inny a jeśli nie będzie to możliwe butik NATstore zwróci wszelkie poniesione przez Państwa koszty.
  2.        Zwroty są realizowane za pomocą przelewu bankowego, który został wskazany w formularzu reklamacyjnym.
  3.        Towar zwracamy na adres: PIO Nat Piotr Jasiński ul. Rembielińska 20/326, 03-352 Warszawa

 

 

Zwrot, odstąpienie od umowy.

 

  1. Klient może odstąpić od zawartej umowy zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2015 o prawach konsumenta ( Dz.U. z 2015 nr.827) w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
  2. Otrzymany produkt należy odesłać w stanie nienaruszonym na adres: PIO Nat Piotr Jasiński ul. Rembielińska 20/326, 03-352 Warszawa.
  3. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na wskazany w formularzu odstąpienia od umowy numer konta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.